Tuesday, January 19, 2010

ႏႈတ္ဆက္စာေတာ႔ မဟုတ္ေသးပါဘူး...

 မေျပာခ်င္ပါဘူး.. ဒါေပမယ္႔ ေျပာျပမွ ျဖစ္မယ္ထင္လို႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ညရဲ႕ေကာင္းကင္ ျဖစ္ေပၚလာျခင္းက ကၽြန္ေတာ္၏ ခံစားမႈ အေပၚ ထြက္ေပါက္ရွာျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္ေရးသားခဲ႔တဲ႔ စာ၊ ကဗ်ာ တိုင္းကုိ ေပါ႔ေပါ႔တန္တန္ မေရးခဲ႔ပါဘူး။ ႏွလံုးသားနဲ႔ အရင္းတည္ျပီး စာေပအႏုပညာကုိ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးတဲ႔ ၀ါသနာတခုနဲ႔သာ ကၽြန္ေတာ္ တတ္ႏိုင္သေလာက္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ခဲ႔တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ စေရးခဲ႔တုန္းက  ကဗ်ာေတြကုိ တစုတစည္းထဲ ျဖစ္ခ်င္တဲ႔ ဆႏၵတခုတည္းနဲ႔သာ ေရးသားခဲ႔တာပါ။ တကယ္ဆို အရမ္းအထီးက်န္ဆန္တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ဘ၀ကုိ ဘေလာ႔ဂ္ဂါ ညီအစ္ကုိ၊ ေမာင္ႏွမေတြရဲ႕ အားေပးမႈနဲ႔ ကဗ်ာေတြ စာေတြ ဆက္ေရးျဖစ္ခဲ႔တာပါ။ အဲဒီအတြက္ အားလံုးကုိ ေက်းဇူးတင္ရိွပါတယ္။

  တခုေတာ႔ သက္ဆိုင္သူေတြကို ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ ဘယ္သူပဲပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ကို္ယ္႔ခံစားမႈ စိတ္ရင္းေစတနာ အမွန္ေတြနဲ႔ ဖြင္႔ဟထားတဲ႔ စာေတြ ကဗ်ာေတြကုိ ကူးယူ၊ ျဖတ္ေတာက္၊ ေခါင္းစဥ္ေျပာင္း၊ ပံုစံေျပာင္းျပီး တေယာက္ေယာက္က အသံုးျပဳေဖာ္ျပခဲ႔မယ္ဆို စိတ္ေကာင္းမွာ မဟုတ္ၾကပါဘူး။ လူတစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ အေတြးျခင္း အျမင္ျခင္း မတူၾကပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္လက္ခံပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ကုိယ္ပိုင္အေတြးနဲ႔ ကုိယ္ပိုင္အေရးဆိုတာ ရိွပါတယ္။ ကိုယ္ပိုင္ခံယူခ်က္ဆိုတာ ရိွၾကပါတယ္။ ဘာလို႔ သူ႔တစ္ပါးရဲ႕ စိတ္နဲ႔ ရွင္သန္ခ်င္ၾကတာလဲ။ ေတာ္ေတာ္စိတ္ပ်က္မိပါတယ္။

  တကယ္ကူးယူ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ဆိုရင္ ခြင္႔ေတာင္းသင္႔ပါတယ္။ ခြင္႔ေတာင္းဖို႔ အခက္အခဲ ရိွရင္ ပုိ႔စ္ရဲ႕ ေအာက္မွာ မူရင္းေရးသူနဲ႔ လင္႔ကုိ ေဖာ္ျပေပးသင္႔ပါတယ္။ ဒါဟာ စာေပ စည္းကမ္းအေနနဲ႔ ရိွသင္႔ပါတယ္။ အျပည္႔အ၀ မေဖာ္ျပနိုင္လို႔ ပိုင္းျဖတ္ခဲ႔မယ္ဆိုရင္လည္း ျဖတ္ထားရတဲ႔ အေၾကာင္းရင္းကုိ ရွင္းျပသင္႔ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ မရိုင္းတက္ပါဘူး။ ဆဲလည္း မဆဲတတ္ပါဘူး။ ရန္လည္း မရွာတတ္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင္႔ ဘာမွ ဆက္မေျပာလိုေတာ႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ စာဆက္ေရးဖို႔လည္း မေသခ်ာေတာ႔ပါဘူး။ ဘေလာ႔ဂ္ကို ပိတ္ျဖစ္ခ်င္လည္း ပိတ္မိမလားမသိပါဘူး။ ဒါေၾကာင္႔ ထပ္မံကူးယူခ်င္ေသးတယ္ဆိုရင္ လာေရာက္ကူးယူႏိုင္ပါတယ္။

ဒီလို ကိစၥေတြက ဘေလာ႔ဂ္ဂါ ေလာကမွာ ရိွတတ္တာပဲ အဆန္းမဟုတ္ပါဘူးလို႔ ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ စာေရးတဲ႔ သက္တမ္းႏုေသးလို႔ပဲ ျဖစ္ပါလိမ္႔မယ္။ ကၽြန္ေတာ္က မရင္႔က်က္ေသးလို႔ပဲ ျဖစ္ပါလိမ္႔မယ္။ ကၽြန္ေတာ္ စာဆက္မေရးျဖစ္လုိ႔ ဘေလာ႔ဂ္ကုိ ပိတ္ခဲ႔မယ္ဆိုလည္း ဘယ္သူအတြက္ေၾကာင္႔မွ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္႔ စိတ္ခံစားခ်က္ သက္သက္ပါပဲလို႔ ေျပာပါရေစ။

ယေန႔အခ်ိန္ထိ ကၽြန္ေတာ္႔ကုိ အားေပး၊ ႏွစ္သိမ္႔၊ ဂရုစိုက္ေပးခဲ႔ၾကတဲ႔ ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမေတြ အားလံုးကုိ အားနာမိပါတယ္။ အားလံုးရဲ႕ ေစတနာနဲ႔ ေမတၱာကုိ ကၽြန္ေတာ္႔တသက္ေမ႔ႏိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘာမွန္းေရေရရာရာ မဆံုးျဖတ္ရေသးတဲ႔ အတြက္ မည္႔သူ႔ကုိမွ ႏႈတ္မဆတ္ခဲ႔ေသးပါဘူး။

အားလံုးကုိယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်န္းမာခ်မ္းသာၾက၍ မိမိတို႔ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးေသာ စာေပအႏုပညာကုိ ဆထက္တပိုး ထမ္းရြက္ႏုိင္ၾကပါေစ။

2 comments: